Perrreando Con MI HERMANA!!! | Yoatzi
22:15
635,853
Yoatzi
Reddit
I brought my hermana back on my channel!!!!! I can't believe we got in full glam just to sit in the sala ! This quarantine is driving us all crazy but I hope this lightens up your day and it makes you laugh! This is some of the crazy stuff that we do when we're together but let me know if you enjoyed watching this video! Love you guys so much!!!!!
Watch Louie’s Video!!
Catfishing HOMBRES GONE WRONG!!! Pt. 2 | Louie's Life
cnsoft.info/hd/shi-pin/3oabdLZ8r62dYtM
Watch my previous videos!
WELCOME TO OUR NEW HOME!!!!
cnsoft.info/hd/shi-pin/nH6YZ9WIaJl8p9c
THE NEWS I HAD TO SHARE...
cnsoft.info/hd/shi-pin/0q-5lKeEm6mMabE
Answering Your ASSUMPTIONS ABOUT US!!!
cnsoft.info/hd/shi-pin/s2WWhtGZiYpnYrE
______________________________________
Business Inquiries email: Yoatzicastro@gmail.com
______________________________________
Social Media!
Instagram: instagram.com/yoatzi/?hl=en
Snapchat: @Yoatzii
TikTok: @Yoatzi
______________________________________

评论
  • Yoatzi
    Yoatzi

    WHO’S THE BADDEST 🤪🤪?

    • Maria Vargas
      Maria Vargas

      Both of you.

    • Adela Campos
      Adela Campos

      Both

    • Ashley Alvarez
      Ashley Alvarez

      you and louie

    • black stars
      black stars

      YOU!

    • nia gang
      nia gang

      Karla 😳😂

  • Siaan Rosado
    Siaan Rosado

    Found you from your bbl videos and fell in love lmaooo, my type of bitches

  • Maria Vargas
    Maria Vargas

    Me and my sister laughed when louie's said ready or not im going to eat you out.And also that he kick the bag lol.

  • lucas Trujillo nelson
    lucas Trujillo nelson

    I was laughing so hard when Louis kick you in the head

  • Melody Parra
    Melody Parra

    READY OR NOT HERE I COME TO EAT YOU OUT 🤪

  • Yoshi 3418
    Yoshi 3418

    Why does he kind of look like Andrea

  • Bexeny Ramos
    Bexeny Ramos

    Lmmfao carla had a glow up😂

  • Katie Pineda
    Katie Pineda

    Both

  • Beneranda Zuniga
    Beneranda Zuniga

    Luie’s face at minute <a href="#" class="seekto" data-time="1235">20:35</a> is me when my mom says “ ve lava los trastes” en el día del niño

  • Andrea Garcia
    Andrea Garcia

    Download my album 4-3-2-1 🤣🤣🤣👌🏽

  • evelin vargas
    evelin vargas

    you so funny

  • Daisy Sanchez
    Daisy Sanchez

    haha when she was in the bag. yoatzi "why couldn't kick anything else ?" haha😂😂😂

  • Nataly Escobar
    Nataly Escobar

    Fernando is meeeee I love him ❤️❤️

  • Griselda Garcia-Carranza
    Griselda Garcia-Carranza

    Hi

  • Samantha Canal
    Samantha Canal

    I’m really living for their sibling love it’s the best. 😂👏

  • Dulce Maciel
    Dulce Maciel

    Oh shit you have the same sweater as me yoatzi so you got that from Ross

  • K , L , M , X Vlog
    K , L , M , X Vlog

    Louie looks like andreaaaa thoo!

  • Nanibelle Escobar
    Nanibelle Escobar

    That was sooooooooooo funnyyyyyyyyyyyyyyyyy💀💀💀💀💀

  • Jazlynn Lopez
    Jazlynn Lopez

    Omg I think this is the hardest I have laughed during quarantine 😂😂 I love them

  • Valeria Garcia
    Valeria Garcia

    Louie’s laugh when he kicked yoatzi i almost peed too😂😂😂😂😂

  • Ash Bran
    Ash Bran

    omg i can't help it hahaha louis as a chick is hilarious kinda looks like elsy

  • Love Cindy
    Love Cindy

    <a href="#" class="seekto" data-time="156">2:36</a> LMAOOO THE PURE OFENSE ON LOUIE’s FACE NUUU😭😭💀

  • Karen Davila
    Karen Davila

    That little squeaking door it be sounding like horror movies ! 😭

  • Jackie Reyes
    Jackie Reyes

    Definitely a Cucaracha moment!! 🤣 Loveeee you Louie 😘

  • Alex Ochoa
    Alex Ochoa

    Louie: "WARNING- If your scare me, Ima throw some s**t at you! (Walks into closet and kicks the bag the one where Yoatzi was hiding in) Random words from Yoaizi: *I was hiding in there* Me: (STARTS DYING OF LAUGHTER) Also me: "POOR YOATZI!!!!!"

    • Alex Ochoa
      Alex Ochoa

      Check before you attack, hit, or kick Sorry Louie it's kinda true

  • Alex Ochoa
    Alex Ochoa

    Yoatzi: "Guess who's back better than ever!?!? Its meeeeee!!!"" Me-( Mind): Its like she went from crazy to calm XD IM SORRY YOATZI

  • Anabel Salas
    Anabel Salas

    Bothe are cute

  • Jessica GUAPO
    Jessica GUAPO

    Louiee said "you forget im a mannn !!"I cannnnt 😂😂😂

  • Rach87Idky
    Rach87Idky

    She went through all that pain to not having a change? She looks the same no curves 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

  • bertha acosta
    bertha acosta

    Louie talking to himself is meeeeeeeeeee🤣

  • Shantael B
    Shantael B

    My stomach hurts from laughing when he kicked you in the head 💀🤣🤣

  • Chelsea Medrano
    Chelsea Medrano

    Omg when Louie started counting 💀💀

  • Giovanna Hernandez
    Giovanna Hernandez

    You and Louie are soooooooooooo funny. 😂😂😂😂😂

  • Nena took a cHoNcE
    Nena took a cHoNcE

    "WHAT IF MY HOUSE ATE THEM" 💀💀😭😭😭

  • Sophia Rivas
    Sophia Rivas

    when louie kicked the bag i literally died LMFAO

  • Catherine Gonzalez
    Catherine Gonzalez

    you look good in blond

  • Isabel Jimenez
    Isabel Jimenez

    tell me why louie and yoatzi was singing while counting i just realized 😭

  • Melany Torres
    Melany Torres

    ok but why does Yoatzi look like a brats doll😂😂😂

  • lovely lorrena
    lovely lorrena

    Lmao when Louie was counting and Travis interrupted😂😂

  • rudy09in
    rudy09in

    At <a href="#" class="seekto" data-time="161">2:41</a> louis shoked at what she said is expreshion when to ;) to "(

  • Martin Hdz
    Martin Hdz

    Not to be mean, but Yoatzi looks like Addison from Zombies

  • Jaslyn Villalobos
    Jaslyn Villalobos

    l. Love. you yoatzi💖💖💖💖💖💖🐕🐕🍕🍕🍕🍕🍳🍳⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟🌟🐹🐹😊😊😊😍😍😍😍😛😛😜😜😚😚😚😚

  • Jackie Limones
    Jackie Limones

    so many ads dude

  • Fatima Razo
    Fatima Razo

    Hi I am Fatima I live in USA

  • Ibrahim.m M-512
    Ibrahim.m M-512

    it's just a temporary time and when the time came the bad rich filthy ppl will pay all the their own mistakes and all the criminals, the great creator is real not fake and the judgment day is real.

  • Juan Lozano
    Juan Lozano

    Yoatzi, you can get love

  • Briana Gutierrez
    Briana Gutierrez

    You guys look like los horoscopos de durango 😂

  • Cristina Gonzalez
    Cristina Gonzalez

    Where is the other sister

  • Gabriela Ceja
    Gabriela Ceja

    Ponte a limpiar. Mujer

  • Victoria Rosendo
    Victoria Rosendo

    <a href="#" class="seekto" data-time="834">13:54</a> got me deaddddddd

  • Frimy Estrada
    Frimy Estrada

    Tell me not, Louie looks like yamile 😭

  • Priscilla Castillo
    Priscilla Castillo

    i’m dying 😭😭

  • Marie Carey
    Marie Carey

    louie:if anyone scare me i going to throw hands no answers : louie: kicks a bag louie :oh shi* thats my sister in the bag

  • vickyd057
    vickyd057

    Omg! I am literally crying of laughter 🤣 when you got kicked on the head while hiding 😂

  • XxGotcha coffexX
    XxGotcha coffexX

    Do you hide and seek in the night with your sisters plzzzzzzzzz!

  • Alondra Villanueva
    Alondra Villanueva

    Chile is pretty cute or hot

  • Nancy Valladares
    Nancy Valladares

    😂😂😂 I totally dieeee when he kick his sister where she was hiding😂😂😂 me escuche cómo una loca riéndome

  • Yuli's Creative Corner !
    Yuli's Creative Corner !

    Yasss! Ya gotta add in that triple "rrr" 😂💓

  • Naty G
    Naty G

    Hii

  • Guadalupe Escobar
    Guadalupe Escobar

    Louie was having a dance party

  • kimmo weirdo
    kimmo weirdo

    “Dumbass and chile”😂

  • Jessica Rocha
    Jessica Rocha

    What's the name of the color pink that you painted your walls😫

  • Amy Arias
    Amy Arias

    Louie sings soooooooooooooooooooooooo beautiful

  • Amy Arias
    Amy Arias

    Louie is soooooooooooooooooooooooo funny

  • Annalisa Garcia
    Annalisa Garcia

    Hi Prettyyyyy!! Where did you get your vanity that has the built-in lights because I've been saving up my money to replace my mirror with the stick on vanity lights? Thank Youuuu

  • blackpinkandbillieeilish duh
    blackpinkandbillieeilish duh

    <a href="#" class="seekto" data-time="1099">18:19</a> it gave me so high anxiety!!😅😫

  • Mandi Keenan
    Mandi Keenan

    You look amazing in blonde girl love ya 💕💕💕💕💕💕

  • Adriana Rivera
    Adriana Rivera

    Why do i feel like they got in my mess 🤣🤣

  • Lupe Salinas
    Lupe Salinas

    <a href="#" class="seekto" data-time="993">16:33</a> James Charles whooo???

  • Lisa Alvarado
    Lisa Alvarado

    I lost it when he kicked you 😂🤣🤣🤣

  • Jazlyn Perez
    Jazlyn Perez

    yoatzi looks like kylie not gonna lieeee

  • Jessica Reyes Damian
    Jessica Reyes Damian

    LMFAOOO I FRICKING DYING I ACTUALLY PEED MY SELF

  • Shawty _23
    Shawty _23

    i think i got abs from laughing when louie kicked her 😭💀💀

  • Gaby Lopez
    Gaby Lopez

    Nobody: ... Literally nobody: ... Yoatzi: “What if My house ate them” 😂🤣

  • Aurora Gamez
    Aurora Gamez

    Fucking Corona

  • Berenice Ambriz
    Berenice Ambriz

    Okay I was not expecting that kick I died I can’t y’all are to extra ahah I could not stop laughing 🤦🏽‍♀️ think I got my ab workout done for the day 😂😂😂

  • Jorge macias
    Jorge macias

    Lmaoo I just saw on TikTok that somebody finna expose yo brother💀💀 that he hooked up with this one guy😂 @jorge_rxjas

  • La Jamii
    La Jamii

    Louie looks like his younger sister with that wif

  • Ixel Duenez
    Ixel Duenez

    You’re ME in quarantine talking about you don’t have time to clean. 💀 lmao

  • Marlinda 12
    Marlinda 12

    I was wheezing😂😂😂

下一个